Trwający od marca br. przetarg NFOŚiGW przetarg dotyczył obsługi medialnej, promocyjnej i informacyjnej przez okres dwóch lat.
Świadczenie usług w zakresie planowania i zakupu mediów obejmuje: planowanie i zakup mediów w telewizji, radiu, prasie, internecie, na outdoorze, a także przygotowanie strategii komunikacji, kreacji oraz produkcję materiałów kreatywnych. Będzie to uwzględniać wytyczne agencji kreatywnej współpracującej z domem mediowym (w zakresie: tv, radio, prasa, outdoor, internet, mailingi; inne) i koordynowanie działań niestandardowych (w tym np. sponsoring, lokowanie, dodatki do prasy, content marketing, itp.).
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 7 ofert. Złożyły je: Five Media, Euvic Media, Media Group, Media Context, Effective Media oraz konsorcja: Octopus Media z Octopus Warsaw (właściciele agencji Mediahub i Mullenlowe Warsaw) oraz Sigma Bis z Mastermind Media.

Odrzucono ofertę Media Context oraz wspólną ofertę Sigma Bis i Mastermind Media. Do współpracy Fundusz wybrał ofertę Octopus Media i Octopus Warsaw.
Umowa z wybranymi agencjami zostanie zawarta na dwa lata. Budżet NFOŚiGW na zaplanowane działania i współpracę z wybranymi agencjami wynosi 16 mln zł.











