Mediahub rozpoczyna obsługę Ludwika

Agencja mediowa Mediahub została wybrana przez firmę Grupa Inco do obsługi mediowej launchu nowej linii produktowej do zmywarek marki Ludwik.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mediahub rozpoczyna obsługę Ludwika
fot. materiały prasowe

Współpraca obu firm jest efektem wygranego przetargu i obejmuje opracowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych marki Ludwik.

Kampania będzie realizowana głównie w telewizji, z uzupełnieniem w kanałach DOOH i radiu. Akcja promocyjna ruszy 1 czerwca br. i potrwa do końca roku.

– Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać launch nowej linii produktowej jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek FMCG. To spora odpowiedzialność, ale też ekscytujący projekt – zarówno ze względu na zakres działań, jak i zaangażowanie zespołów po obu stronach – mówi Anna Jezierska, client managing partner w Mediahub.

To pierwsza współpraca Mediahub z Grupą Inco, skoncentrowana na konkretnym produkcie z portfolio marki Ludwik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"