Coraz więcej użytkowników jest przytłoczonych liczbą serwisów streamingowych i opłat abonamentowych. Poszukują rozwiązań agregujących różne usługi, które pozwalają na oszczędności. Takie możliwości oferują na przykład Canal+ (sprzedaje także dostęp do Netfliksa czy HBO Max) albo Polsat Box Go (Disney+, SkyShowtime).
Nowe pakiety Megogo z YouTube Premium
Teraz agregacyjną ofertę obejmującą YouTube bez reklam, z możliwością pobierania treści wprowadził serwis streamingowy Megogo. Do dyspozycji klientów Megogo są pakiety Start + YouTube Premium (34,99 zł miesięcznie), Optymalny + YouTube Premium (64,99 zł), Maksymalny + YouTube Premium (79,99 zł). Nowi subskrybenci będą mogli skorzystać z 30-dniowego okresu promocyjnego. Za każdy z wymienionych pakietów zapłacą wtedy odpowiednio: 29,99 zł, 59,99 zł i 74,99 zł.

W przypadku, w którym użytkownicy zdecydują się na zakup 3-miesięcznej subskrypcji, miesięczny koszt pakietów wyniesie tyle, ile w przypadku 30-dniowego okresu promocyjnego, czyli 29,99 zł, 59,99 zł, 74,99 zł. Przełoży się to łącznie na kwoty wynoszące odpowiednio: 89,97 zł, 179, 97 zł oraz 224,97 zł za 3 miesiące.
Jeśli ktoś nie chce oglądać reklam na YouTube, to wykupując YouTube Premium razem z Megogo może liczyć na oszczędności. Indywidualna subskrypcja YouTube Premium kosztuje 29,99 zł miesięcznie, rodzinna (6 członków rodziny mieszkających w tym samym domu) – 59,99 zł, a studencka – 18,99 zł.
– Wprowadzenie wspólnych pakietów z YouTube Premium jest kontynuacją ekspansji Megogo jako międzynarodowej platformy i jej strategii rozwoju nowych treści poprzez partnerstwa z dużymi, znanymi markami. Google to kolejny lider w swojej branży, z którym zacieśniamy biznesowe więzy – powiedział Artur Pacuła, CEO Megogo w Polsce. Megogo jest pierwszą platformą OTT na świecie z tego rodzaju współpracą z YouTube.

Niedawno Megogo podniósł ceny pakietów Startowego, Relaxxx i Viaplay Filmy i Seriale. – Dostosowanie cen w Polsce pozwoli Megogo na kontynuowanie inwestycji w wysokiej jakości treści i customer experience. Zmiana odzwierciedla wzrost kosztów licencji i dystrybucji na rynku – mówił Wirtualnemedia.pl Pacuła.
Firma pracuje nad nowościami programowymi, które zastąpią likwidowane stacje MTV.
– W związku z nadchodzącym usunięciem kanałów Paramount Skydance, w tym stacji muzycznych MTV, pracujemy obecnie nad odpowiednimi zamiennikami, aby zapewnić naszym widzom możliwość dalszego korzystania z różnorodnych i angażujących treści – zapewnił szef platformy Megogo w Polsce.










