Dotychczasowy CEO i założyciel firmy, Jacek Kulczycki, pozostaje w strukturze spółki w roli mentora całego OTO Family.
Melania Kulczycka będzie się zajmować rozwijaniem strategicznym grupy, promowaniem jej działań oraz wyznaczaniem wspólnej wizji dla wszystkich spółek OTO Family.
– OTO Family jest już na tyle dużą grupą, że wymaga spójnej strategii i wizji na dalszy rozwój. Niektóre spółki są świetnie wypozycjonowane na rynku, jednak jako całość mocno inwestujemy w nowe pomysły i technologie, które potrzebują odpowiedniego wsparcia i planu. Będę się również skupiać na uspójnieniu działań wewnątrz struktur, bo naszą największą przewagą jest siła grupy – mówi Melania Kulczycka, wiceprezeska OTO Family.
– Po trzech dekadach budowania i prowadzenia spółki, która dziś obejmuje osiem podmiotów, naturalnym krokiem staje się dla mnie skupienie na rozwoju strategicznym. Cieszę się, że Melania zgodziła się kontynuować rodzinna tradycję. Wiem, że zostawiam OTO Family w najlepszych możliwych rękach – dodaje Jacek Kulczycki, założyciel grupy OTO, który od teraz pozostaje w strukturze spółki jako mentor.

Awans Moniki Wagner
Nową CEO OTO Film została Monika Wagner, dotychczas pełniąca funkcję head of production. Jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Filmowej i posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży filmowej i reklamowej. Przez 13 lat była związana ze studiem F25, gdzie przeszła wszystkie szczeble kariery – od kierowniczki produkcji, przez producentkę, aż po head of production. Zrealizowała i nadzorowała liczne kampanie dla lokalnych i globalnych marek, budując trwałe relacje z klientami w Polsce i za granicą.
– Po raz pierwszy od 33 lat przekazuję stery zarządzania OTO Film. Monika w ostatnich latach wielokrotnie pokazała, że z powodzeniem potrafi prowadzić firmę i rozwijać jej potencjał – dodaje Jacek Kulczycki.
OTO Film działa na rynku od 1992 roku i jest jednym z najdłużej działających oraz największych domów produkcyjnych w Polsce. Ma na koncie blisko 3000 realizacji dla znanych marek i współpracuje z klientami zarówno lokalnymi, jak i międzynarodowymi.

Studio realizowało kampanie m.in. dla: Jeronimo Martins, Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile, McDonald’s, Play, Canal+, Coca-Cola, Ferrero, Reckitt, L’Oréal, a także dla zagranicznych reklamodawców, w tym Pepsi, Panasonic, BMW, Porsche, Suzuki.











