Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz Polska od wielu lat jest partnerem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i wspiera ratowników górskich przekazując im terenowe Mercedesy.
Bohaterem 90-sekundowego spotu jest prawdziwy górski ratownik, Michał Kucharzewski, który jednocześnie jest narratorem w tej reklamie. Opowiada o ratowaniu turystów w górach. Jego opowieść przeplatana jest zdjęciami górskich krajobrazów, pośród których co jakiś czas widać przejeżdżający Mercedes-Benz GLC.
Pod koniec spotu pojawia się informacja, że ratownicy GOPR w tym roku uratowali 1137 osób, a zaraz potem , że Mercedes wspiera ratowników górskich razem z nowym modelem GLC.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ratownicy-gopr-w-reklamie-piwa-tatra-wideo ##

Spot obecnie dostępny jest na stronie internetowej Papaya Films, na kanale agencji BBDO Warszawa na Vimeo. W sieci zaczyna udostępniać go również Mercedes Benz Polska.
Spot nagrywano w Karkonoszach przez trzy dni, do zdjęć lotniczych wykorzystano drony. Twórcom reklamy zależało na pokazaniu z jednej strony piękna i tajemniczości polskich gór, z drugiej zaś - emocji i intymności relacji górskich ratowników.
Autorzy spotu:Klient: Mercedes-Benz PolskaAgencja: BBDO WarszawaDyrektor kreatywny: Kamil RedestowiczZespół kreatywny: Mateusz Wójcik, Kamil KucharczykPlanowanie: Bartek GomółkaFirma produkcyjna: Papaya FilmsDyrektor: Antek NykowskiProducenci wykonawczy: Kacper Sawicki, Paweł BondarowiczProducent: Sebastian JurczekPostprodukcja: Platige ImageProdukcja audio: EfekturaMontaż: Magda MikołajczykMuzyka: „Critical Countdown”/ Dimitrijević











