Mercedes z kampanią programmatic audio, przygotowaną przez Zenith

Ruszyła kampania Mercedesa, promująca modele SUV. Działania, realizowane w modelu programmatic audio, przygotowała agencja Zenith, za kreację odpowiada BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mercedes z kampanią programmatic audio, przygotowaną przez Zenith

Spot radiowy, przygotowany na potrzeby kampanii, został zakupiony w modelu programmatic i wyemitowany w niezmienionej wersji w serwisie Spotify.  

Obok spotu audio w radiu i internecie, w kampanii wykorzystane są również formaty display. Komunikacja banerowa przekierowuje na stronę z formularzem, przez który można umówić się na spotkanie ze sprzedawcą.

Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Kreacje na polski rynek przygotowała agencja BBDO.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"