Merlin.pl w 2009 r.: 101 mln zł przychodu i EBITDA na plusie

Sklep internetowy Merlin.pl osiągnął w ubiegłym roku 101 mln zł przychodu ze sprzedaży, czyli o 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wskaźnik EBITDA serwisu na koniec 2009 roku wynosił 1,5 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

101 mln zł przychodu ze sprzedaży, które osiągnął w ubiegłym roku sklep internetowy Merlin.pl, oznacza wzrost o 6 mln zł w porównaniu z 2008 roku. W przeliczeniu na jedną zatrudnioną w spółce osobę przychody wyniosły 688 tys. zł, czyli o 42 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy osiągnęły poziom 492 tys. zł. – W minionym roku, podobnie jak w latach poprzednich, największe obroty odnotowaliśmy w sprzedaży książek, filmów i muzyki, jesteśmy jednak bardzo zadowoleni z wyników nowo utworzonych działów sport i kosmetyki – opisuje Anna Bogdańska, prezes zarządu Merlin.pl.

Z kolei wskaźnik EBITDA spółki, który na koniec 2008 roku wynosił -6,6 mln zł, w ubiegłym roku przekroczył poziom zero, osiągając na jego koniec wartość 1,5 mln zł. – Jest to przede wszystkim efekt szeroko zakrojonych działań restrukturyzacyjnych w firmie, mających na celu poprawienie rentowności sprzedaży – przekonuje Bogdańska.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały