Mężczyźni dominują wśród sportowej widowni online

Prawie 60 procent internautów odwiedzających w sierpniu witryny otematyce sportowej stanowili mężczyźni - wynika z danych firmybadawczej Niesen/NetRatings.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mężczyźni jeszcze bardziej dominują w przypadku osóboglądających wideo online o tematyce sportowej.

Z badania Frank N. Magid Associates wynika, że w okresie odlutego do marca ubiegłego roku, wideo online zawierające treścisportowe oglądało 25 procent Amerykanów w wieku od 18 do 34 lat, wporównaniu do 8 procent Amerykanek z tej samej grupy wiekowej. Takisam stosunek procentowy wystąpił w przypadku badanych w wieku od 35do 54 lat - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Podobne wyniki przynosi raport firmy Pipper Jafray o nazwie'2006 Online Media Survey'. Z badanie wynika, że urywkinajciekawszych wydarzeń sportowych w Internecie w ubiegłym rokuoglądało 30,3 procenta mężczyzn i 12 procent kobiet. Z kolei wprzypadku bezpośrednich transmisji sportowych nadawanych w sieci,proporcja wyniosła tutaj 12,8 do 2,2 procenta, również na korzyśćmężczyzn.

"Wyniki te idą w zgodzie z tym, jak ludzie postrzegają sportowąpubliczność" - stwierdził Paul Verna, analityk eMarketera.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji