Jak zaznaczył jeden z użytkowników Twittera, kobiety w Chinach nie mogą w transmitowanej na żywo reklamie w sieci pokazywać się w samej bieliźnie. Konto pokazujące takie treści mogłoby być natychmiastowo zamknięte i permanentnie zablokowane za „rozpowszechnianie nieprzyzwoitych treści”.
Jeden z komentujących zauważa, że transmisje z damskimi modelkami są blokowane co dwie minuty. Ale znaleziono na to sposób: damską bielizną prezentują... mężczyźni.

Jednak według „Insidera”, takie obchodzenie przepisów nie jest w Chinach niczym nowym. Jednym z najpopularniejszych modeli reklamujących szminki jest Austin Li Jiaqi, nazywany nawet „szminkowym królem”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-platformach-e-commerce-kupujemy-ubrania-buty-kosmetyki,7169690176153217a ##
W cytowanym przez „Insidera” wywiadzie z Jiupai News właściciel jednej z firm prowadzących transmisje na żywo powiedział, że nie miał wyboru. „Nasze koleżanki nie mogą reklamować produktów, więc modelami zostali nasi koledzy” - zaznaczył.
- Live streaming i live shopping, czyli kupowanie na żywo podczas prezentacji produktów, nigdzie na świecie nie jest tak popularny jak w Chinach. Wielokrotnie próbowano, żeby przyjęło się to w Polsce, ale ze średnim skutkiem – mówił niedawno w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojtek Kardyś, konsultant biznesowy, specjalista od komunikacji internetowej i digital marketingu

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chinskie-streamerki-nadaja-spod-mostu-zeby-dotrzec-do-bogatszych-uzytkownikow,7169704290162817a ##
Wedle danych Statista, rynek pokazów zakupowych na żywo w sieci w Chinach wart jest nawet 700 mld dol. Branża ta może odpowiadać nawet za 10 proc. całkowitych przychodów e-commerce.











