Gra odbywa się na oficjalnym koncie Adidas Polska na Instagramie (@adidas_pl), gdzie w galerii profilu będzie można znaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct. Na każdym z tych zdjęć otagowane będą profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia. Zadaniem uczestnika gry jest odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Zdjęcia zostały tak ponumerowane, aby użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić.
Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygra buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób zdobędzie piłki od producenta.

Akcja potrwa do 3 września br., a kolejny etap gry z nowym hasłem będzie rozpoczynał się codziennie o godz. 11. Fanów do udziału w konkursie zachęcać będą na swoich profilach na Instagramie dziennikarz sportowy Michał Pol oraz Jakub Kosecki, piłkarz Legii Warszawa. Informacje na temat konkursu i jego zasad dostępne będą również w serwisie internetowym „Przeglądu Sportowego”.
Za koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Isobar Poland, a za strategię mediową - dom mediowy Carat.











