Michelle Williams reklamuje nowe torebki Louis Vuitton

Startuje międzynarodowa kampania reklamująca dwie nowe torebki marki Louis Vuitton: W i Capucines. Twarzą akcji jest aktorka Michelle Williams, której zdjęcia wykonał Peter Lindbergh.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wygląd torebki W poprzez wyraźne graficzne linie (układające się właśnie w literę W) oraz połączenie różnych materiałów ma nawiązywać do słynnej torebki Monogram, natomiast design torebki Capucines czerpie z tradycji wyrobów skórzanych Louis Vuitton.

W reklamach obu torebek Michelle Williams, znana m.in. z „Tajemnicy Brokeback Mountain”, „Wyspy tajemnic” i „Mojego tygodnia z Marylin”, jest przedstawiona w zmysłowej koronkowej sukience i nieco męskim płaszczu z jesienno-zimowej kolekcji Marca Jacobsa dla Louis Vuitton.

Dom mody podkreśla, że zdecydował się na współpracę z aktorką ze względu na jej talent i odważne role.

grafika

Zdjęcia na potrzeby kampanii wykonał Peter Lindbergh, który po raz pierwszy współpracował z Louis Vuitton.

grafika

Akcja będzie prowadzona wielu krajach w magazynach dla kobiet. We wrześniowych numerach będzie promowana torebka W, a w październikowych - Capucines.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów