PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży w październiku
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży po trzech kwartałach
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” z największym spadkiem
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „Podróże” z największym spadkiem
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2017 roku, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. Tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych, „National Geographic Polska” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” liderem, tylko „NG Traveler” na plusie
„National Geographic Polska” utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną „Podróże” i „NG Traveler”
„National Geographic” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych w 2016 roku, tylko „Podróże” na plusie
„National Geographic” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych w 2016 roku, tylko „Podróże” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych, najwięcej zyskały „Podróże”
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych, najwięcej zyskały „Podróże”
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„National Geographic” z najwyższą sprzedażą wśród miesięczników podróżniczych. „Podróże” do góry
„National Geographic” z najwyższą sprzedażą wśród miesięczników podróżniczych. „Podróże” do góry
„National Geographic Polska” liderem miesięczników podróżniczych
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
„National Geographic” najchętniej kupowany w I kwartale, „Voyage” z największym spadkiem
„National Geographic” najchętniej kupowany w I kwartale, „Voyage” z największym spadkiem
„National Geographic” umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
„National Geographic” umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
Wszystkie pisma podróżnicze straciły w 2015 roku. „Voyage” o 38 proc. w dół
Wszystkie pisma podróżnicze straciły w 2015 roku. „Voyage” o 38 proc. w dół
Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
„National Geographic” najchętniej kupowanym tytułem podróżniczym. „Voyage” o 44 proc. w dół
„National Geographic” najchętniej kupowanym tytułem podróżniczym. „Voyage” o 44 proc. w dół