PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych, najwięcej zyskały „Podróże”
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych, najwięcej zyskały „Podróże”
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„National Geographic” z najwyższą sprzedażą wśród miesięczników podróżniczych. „Podróże” do góry
„National Geographic” z najwyższą sprzedażą wśród miesięczników podróżniczych. „Podróże” do góry
„National Geographic Polska” liderem miesięczników podróżniczych
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
„National Geographic” najchętniej kupowany w I kwartale, „Voyage” z największym spadkiem
„National Geographic” najchętniej kupowany w I kwartale, „Voyage” z największym spadkiem
„National Geographic” umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
„National Geographic” umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
Wszystkie pisma podróżnicze straciły w 2015 roku. „Voyage” o 38 proc. w dół
Wszystkie pisma podróżnicze straciły w 2015 roku. „Voyage” o 38 proc. w dół
Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
„National Geographic” najchętniej kupowanym tytułem podróżniczym. „Voyage” o 44 proc. w dół
„National Geographic” najchętniej kupowanym tytułem podróżniczym. „Voyage” o 44 proc. w dół
„National Geographic” umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych
„National Geographic” nadal liderem miesięczników podróżniczych
„NG Traveler” o 33 proc. do góry, traci tylko „Voyage”
Sprzedaż miesięczników podróżniczych: „National Geographic Polska” liderem, stracił „Voyage”
„National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry