“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych był w styczniu br. magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “Traveler”, a najwięcej stracił - “Voyage”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem kierowanego przez Martynę Wojciechowską miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu br. wyniosła 53 955 egz. po wzroście o 6,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J “Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła w styczniu br. o 15,69 proc. i wyniosła 28 792 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 12,93 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 13 165 egz.

Największy wzrost sprzedaży w styczniu br. względem grudnia ub.r., wynoszący 6,5 proc. zanotował “Voyage”. Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów