„National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w lutym br. był ze sporą przewagą magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “NG Traveler”, zaś największym spadkiem dotknięty został “Voyage”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w lutym br. wyniosła 50 945 egz. i była o 0,8 proc. niższa niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J siostrzany “NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 34 893 egz. i była aż o 41,1 proc. wyższa niż w lutym ub.r. To największy wzrost w zestawieniu.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 13,2 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 12 913 egz.

Największy wzrost sprzedaży w lutym br. względem stycznia br., wynoszący 22,9 proc., zanotował magazyn „Podróże” (Murator). Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele