Tytuł magazynu nawiązuje do serialu, o tym samym tytule, znanego z kanału Disney Junior. W każdym numerze czytelniczki, podobnie jak w serialu, wspólnie z główną bohaterką będą się dobrze bawić i z pewnością nie będzie miejsca na nudę. Na poszczególnych stronach na czytelniczki będą czekać opowiadania, łamigłówki, testy, wycinanki i rysowanki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-pism-dzieciecych-maj-2018-lego-nexo-knights-liderem,7171239572911745a ##
Do każdego wydania dwumiesięcznika będzie dodawany też prezent - zabawka. W pierwszym numerze znajdzie się zestaw do włosów zawierający opaskę i dwie spinki.
Redaktor naczelną „Vampiriny” jest Małgorzata Romańska. Odbiorcami liczącego 32 strony pisma są w szczególności dziewczynki w wieku od 3 do 6 lat.
Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie od czwartku, 6 września 2018 roku. Wprowadzenie magazynu wspiera kampania reklamowa w mediach własnych Egmontu.

Serial „Vampirina” opisuje perypetie małej wampirzycy Vampiriny „Vee” Hauntley, która przeprowadza się razem ze swoją rodziną - mamą Oksaną i tatą Bogdanem z Transylwanii do Pensylwanii, aby poprowadzić pensjonat dla guli i goblinów. Młoda wampirzyca każdego dnia przeżywa nowe niesamowite przygody.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/egmont-polska-wyniki-finansowe-spadek-wplywow-o-3-2-proc-i-wzrost-zysku-do-5-6-mln-zl,7171241824138881a ##











