Na wspomnianą kwotę złożyły się dochody z ponad 30 tys. sprzedanych biletów na mecz, który odbył w niedzielę 31 sierpnia br. na Pepsi Arenie w Warszawie oraz zyski z prowadzonej akcji sms-owej.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że charytatywny mecz w obu stacjach obejrzało łącznie 3,33 mln widzów, z czego 1,92 mln osób oglądało spotkanie w TVP1, a 1,4 mln na antenie TVN.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-pokonala-tvn-2-1-w-pilkarskim-meczu-na-stadionie-legii-fotogaleria ##
Mecz wygrała TVP wynikiem 2:1 (i w karnych 5:4). Gole dla telewizji publicznej strzelili Marcin Mroczek i Kamil Jankowski, a dla TVN - Dariusz Kmiecik.
W roli kapitanów wystąpili Piotr Kraśko (TVP) i Kamil Durczok (TVN). Gospodarzami spotkania byli Agata Młynarska i Marcin Prokop, funkcję arbitra głównego sprawował Jerzy Dudek.












