Milka wspiera polskich skoczków narciarskich w kampanii "Sercem z Naszymi”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Milka. Sercem z Naszymi”, w której marka słodyczy będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A. Za działania odpowiadają Carla Zuri, Mindshare, Truskavka, Event Factory, IQ Marketing i Big Picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Milka wspiera polskich skoczków narciarskich w kampanii "Sercem z Naszymi”

Akcja "Milka. Sercem z naszymi" wystartowała 23 listopada wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Podczas konkursu skoków w Wiśle wyemitowano specjalny spot z udziałem polskich reprezentantów.

– Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością będziemy kontynuować w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność - mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.

Przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także aktywność w digitalu, a wizerunek skoczków będzie widoczny na materiałach POSM w punktach sprzedaży w całej Polsce.

Od stycznia wystartują loteria oraz liczne konkursy konsumenckie, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne, gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem.  

W ubiegłym sezonie Milka nawiązała po raz pierwszy partnerstwo z Polskim Związkiem Narciarskim, stając się tym samym oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej oraz udzielając wsparcia młodym skoczkom.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu - dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"