“Miłość nad rozlewiskiem” i “Czas honoru” promowane w kampanii TVP (foto)

1 września rusza kampania promocyjna jesiennych ramówek TVP 1 i TVP 2, w której promowane są flagowe pozycje obu kanałów. Oprócz prasy, radia czy outdooru w ramach kampanii wykorzystane zostaną także działania niestandardowe.

KL
KL
Udostępnij artykuł:

- Kampania nowej ramówki TVP 1 skoncentruje się na promocji dwóch seriali - „Miłości nad rozlewiskiem” oraz „Ratowników”. Z kolei do oglądania telewizyjnej Dwójki będziemy zachęcać z pomocą reklam „Kocham Cię, Polsko” oraz serialu „Czas honoru III” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grażyna Strzelczak-Batkowska, dyrektor Biura Marketingu TVP. W przypadku tej ostatniej pozycji biuro marketingu przygotowało kilka niestandardowych form promocji. - Trzecia seria „Czasu honoru” reklamowana będzie m.in. w polskich kinach, gdzie pokazywany będzie specjalnie przygotowany spot reklamowy. Młodszych widzów będziemy chcieli zachęcić do oglądania tego serialu poprzez uruchomienie gry interaktywnej, opartej na jego scenariuszu – opowiada Strzelczak-Batkowska.

grafika

 

Kampania promująca jesienną ramówkę TVP obejmie outdoor (w całej Polsce zawiśnie około 1,5 tys. billboardów, z czego ponad 400 reklamować będzie sam „Czas honoru”), radio (RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio), prasę (magazyny telewizyjne, dzienniki oraz pisma kobiece), telewizję (autopromocja oraz crosspromocja w Jedynce i Dwójce) oraz działania PR (m.in. konferencje prasowe oraz eventy). W tym roku pojawi się także kilka niestandardowych elementów promocji, jak np. szeroko rozumiany marketing interaktywny, oparty m.in. o znane portale i media społecznościowe, branding samochodów spójny z layoutami kreatywnymi, zabawy, konkursy oraz eventy promocyjne.

grafika

 

Przygotowanie kampanii po raz pierwszy w historii poprzedziło przeprowadzanie rozbudowanych badań jakościowych. – Badania te były bardzo szczegółowe i zostały podzielone na kilka etapów. Po raz pierwszy wykorzystaliśmy m.in. tzw. „eye tracking”, który polega na rejestracji przez kamerę ruchu gałek ocznych podczas patrzenia. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jakie elementy naszych reklam w pierwszej kolejności przyciągają uwagę odbiorcy. Na tej podstawie mogliśmy wybrać najlepsze koncepty do poszczególnych etapów kampanii oraz przygotować ostateczne materiały promocyjne. Najważniejsza nie jest rozpoznawalność, lecz perswazyjność kampanii i właśnie to wzięliśmy pod uwagę podczas konstrukcji poszczególnych jej etapów – podkreśla Grażyna Strzelczak-Batkowska.  

Kreację kampanii dla seriali „Czas honoru” oraz „Ratownicy” przygotowało Biuro Marketingu TVP, w przypadku show „Kocham Cię, Polsko” była to Mantra Media, a „Miłości nad rozlewiskiem” – Fabryka Obrazu. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Optimedia. TVP nie podaje budżetu kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia