“Miłość nad rozlewiskiem” pokonała konkurencję, 19 mln zł z reklam

Serial “Miłość nad rozlewiskiem” oglądało w niedziele w TVP 1 więcej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencji. Produkcja miała mniej oglądających niż jej pierwsza część, ale zarobiła więcej z reklam.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Serialowe losy bohaterów “Miłości nad rozlewiskiem” w każdą niedzielę ok. 20.25 śledziło średnio 4,46 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie 26,32 proc. udziału w grupie 4+ i 22,63 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana jesienią ub.r. w TVP 1 poprzednia część opowieści, która nosiła pt. “Dom nad rozlewiskiem”, miała nieco lepsze wyniki oglądalności. Oglądało ją bowiem średnio 4,68 mln osób, a udziały wynosiły odpowiednio 27,07 proc. i 23,90 proc. Wtedy serial ruszył jednak w dopiero październiku br. i nadawany był aż do Świąt Bożego Narodzenia.

Mimo nieznacznego spadku widowni Jedynka zachowała pozycję lidera w paśmie emisji serialu, zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Drugie miejsce w tym czasie zajęła telewizja TVN, nadająca przez 12 tygodni “Taniec z gwiazdami” (a w zeszłą niedzielę film), co dało jej 23,69 proc. udziału w 4+. Na kolejnych pozycjach znalazły się kanały: TVP 2 i Polsat, których wyniki w 4+ były prawie identyczne – odpowiednio 12,35 proc. i 12,34 proc.

Wpływy z reklam wyemitowanych przed i po odcinkach “Miłości nad rozlewiskiem” wyniosły 18,6  mln zł. Na poprzedniej części opowieści Jedynka zarobiła 17,7 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądały głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

TVP 1 ma w planach kontynuację opowieści. Dwie pierwsze serie powstały na podstawie książek Małgorzaty Kalicińskiej opowiadających o losach Małgosi, kreowanej ponownie przez Joannę Brodzik. Ponieważ kolejnej książki o niej już nie ma, scenariusz do trzeciego sezonu będą musieli wymyślić w całości scenarzyści.  

Oglądalność “Miłości nad rozlewiskiem” odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni “Miłości nad rozlewiskiem”

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online