Mindshare dalej dla Hoop Polska

Mindshare będzie nadal obsługiwał budżet mediowy Hoop Polska. Firmy współpracują ze sobą w tym zakresie od 2008 roku.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Mindshare będzie w bieżącym roku zajmował się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii reklamowych wszystkich marek należących do Hoop Polska. Firma wybrała Mindshare po przejrzeniu ofert domów mediowych. Mindshare obsługuje budżet mediowy Hoop Polska nieprzerwanie od 2008 roku.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem