Planowany przez Ministerstwo Infrastruktury przetarg będzie dotyczył przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej dotyczącej przekraczania przez kierujących samochodami osobowymi dopuszczalnej prędkości oraz wpływem takiego zachowania kierujących samochodami osobowymi na ryzyko utraty życia i zdrowia innych uczestników ruchu drogowego.
Głównym celem zaplanowanej kampanii będzie podniesienie świadomości zagrożeń nadmiernej prędkości i jej wpływu na ryzykozaistnienia wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym lub ciężkich obrażeń ciała, oraz promowanie właściwych postaw i zachowań uczestników ruchu - kierujących samochodami osobowymi.
Kampania ma być prowadzona na terenie całej Polski i skierowana będzie do kierujących pojazdami samochodowymi powyżej 18 rokużycia.

Wybrana przez resort agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) spotutelewizyjnego o długości do 45 sekund, zakup czasu antenowego w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych i radiowych. Dodatkowo zajmie się też organizacją konferencji otwierającej kampanię oraz przygotowanie materiałów promujących kampanię.
Postępowanie na obecnym etapie trwa do 18 sierpnia.











