W dobie dynamicznych zmian technologicznych kompetencje cyfrowe są kluczowe, dlatego ważne jest zachęcanie Polaków do ich rozwijania. Planowana kampania Ministerstwa Cyfryzacji ma zachęcać do uczenia się ich przez całe życie.
Akcja będzie realizowana w pięciu obszarach tematycznych, odpowiadających różnym aspektom kompetencji cyfrowych, w tym cyberbezpieczeństwu. Strategia mediowa powinna obejmować kompleksowe, zintegrowane działania w różnorodnych kanałach – zarówno online, jak i offline.

Wybrany dom mediowy będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej, planowanie kampanii oraz zakup mediów. Oprócz obowiązkowych kanałów reklamowych, oferenci mogą zaproponować działania niestandardowe.
Ministerstwo Cyfryzacji podkreśla, że zależy mu na skutecznej kampanii, która osiągnie zakładane cele komunikacyjne i mediowe. Budżet przewidziany na realizację zamówienia wynosi maksymalnie 10 mln zł.
Przetarg ma charakter otwarty. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami domy mediowe muszą złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia do 28 października, do godz. 11:00.

Kampania będzie finansowana w ramach inwestycji C2.1.3 E-kompetencje Krajowego Planu Odbudowy (KPO), w zakresie realizacji kamienia milowego C16G z inwestycji C2.1.3 E-kompetencje.











