Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje Fundusze Europejskie

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ruszyło z kampanią reklamową "Pierwsze kroki", promującą program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS).

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje Fundusze Europejskie
kadr z kampanii

Kampania ma pokazać, jak projekty finansowane z programu wpływają na codzienne życie Polek i Polaków oraz pomagają w podejmowaniu nowych wyzwań zawodowych, edukacyjnych i społecznych.

Motywem przewodnim kampanii jest metafora pierwszych kroków – symbol odwagi i zmian, które prowadzą do samodzielności i rozwoju.

W spocie promocyjnym występują bohaterowie, którzy dzięki wsparciu FERS robią właśnie ten pierwszy krok: dziecko rozpoczynające edukację w żłobku, mężczyzna otwierający firmę, pływaczka z niepełnosprawnością, seniorka poznająca nowe technologie oraz nastolatka rozwijająca umiejętności programowania. Każda z tych historii symbolizuje projekty realizowane z programu FERS.

Pierwsze kroki | Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego | Spot 15s (v1)

W rolę pływaczki wcieliła się Marika Noszczyk, 15-letnia zawodniczka Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych, członkini juniorskiej kadry narodowej w parapływaniu, multimedalistka Mistrzostw Polski oraz medalistka Międzynarodowych Mistrzostw Niemiec z 2025 r.

Kampania potrwa miesiąc i będzie obecna w wielu mediach. Spoty telewizyjne obejrzymy w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24 (8-23.11) i na platformach VOD: Player i VOD TVP (8-30.11).

Spoty radiowe wyemitują: RMF FM, RMF Classic, Radio Eska, Eska Rock oraz wybrane rozgłośnie regionalne Polskiego Radia (8-23.11). Część internetowa kampanii obejmie media społecznościowe, i sieć reklamową Google Display Network.

Formaty reklamowe obejmują zarówno spot 30-sekundowe, jak i skróty 15 se. i 6 sek.

Wszystkie materiały będą kierować do landing page kampanii.

Za koncept i scenariusz spotu spotu odpowiada agencja CreativeHarder, za produkcję dom produkcyjny Proxymedia Films, a za zakup mediów elektronicznych agencja mediowa Euvic Media.

Dwudniowe zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w Warszawie m.in. w Akademii Małej Pszczółki, pływalni Prawy Brzeg, kawiarni Trzy Kruki oraz w centrum biurowym Varso Place.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa