Planowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości przetarg będzie dotyczyć opracowania koncepcji ogólnopolskiej kampanii społecznej w uwrażliwiającej na problem przemocy domowej, wobec osób starszych i niepełnosprawnych. Celem tej kampanii ma być przede wszystkim zwiększenie wiedzy na temat praw osób starszych i niepełnosprawnych.
Poprzez te działania resort sprawiedliwości chce zwiększyć świadomość nt. korzyści płynących z życia bez przemocy, zmienić postawy i zachowania wobec przemocy w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych, upowszechniać właściwe, bezprzemocowe wzorce.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji artystycznej kampanii oraz opracowaniem strategii, hasła kampanii. Zaplanowane działania o zasięgu ogólnopolskim mają potrwać miesiąc. Będą obejmować telewizję, internet, prasę, outdoor.

Na obecnym etapie ministerstwo chce zebrać z rynku informacje, na podstawie których określi budżet zaplanowanych działań. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 listopada.











