Miss Kay i Hebe we wspólnej kampanii „Złap zapach pięknych chwil”

Marka kosmetyków Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Miss Kay i Hebe we wspólnej kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
mat.pras.

Kampania Miss Kay i Hebe została zaprojektowana z myślą o wymaganiach i oczekiwaniach młodego pokolenia Gen Z, które ceni autentyczność, spontaniczność oraz elastyczność w wyborze zapachów dostosowanych do aktualnego nastroju i okazji. 

W ramach kampanii zaangażowano mikroinfluencerki z obszaru lifestyle’u, które naturalnie prezentują zapachy Miss Kay jako element codziennego wyrażania siebie i celebrowania pięknych momentów. Autentyczna narracja kampanii „Złap zapach pięknych chwil w Hebe” inspiruje do chwytania ulotnych momentów życia, dopasowując zapach do indywidualnego nastroju i okoliczności. 

Kampania obejmuje aktywności contentowe mikroinfluencerek oraz działania w social mediach. 

Za kompleksową realizację kampanii - m.in. przygotowanie koncepcji, dobór twórców czy zakup mediów - odpowiada agencja Friends&Brands. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu