Mistrzowska promocja Crunchips w internecie

9 czerwca rusza internetowa kampania promocyjna Crunchips.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii jest serwis konkursowy, w którym internauci będą mogli codziennie typować wyniki meczy rozgrywanych na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej.  Za prawidłowe wytypowanie wyniku meczu w danym dniu będą przyznawane atrakcyjne nagrody, dodatkowo osoby, które zbiorą najwięcej punktów za właściwie typowane wyniki w czasie całych Mistrzostw będą miały szansę wygrać konsole Sony Play Station z grą Fifa 2006. Serwis konkursowy jest dostępny pod adresem http://crunchips.onet.pl/ do zakończenia MŚ, cała akcja będzie wsparta kampanią również na portalu Onet.pl.

 Koncepcja konkursu oraz strategia promocji została przygotowana przez  Beyond Interactive - dział mediów interaktywnych domu mediowego MediaCom na zlecenie Lorenz Bahlsen Snack-World.

Na okres MŚ Crunchips przygotował również specjalną ofertę sprzedażową, w opakowaniach mundialowych konsumenci znajdują jeszcze więcej chipsów – o 30% w opakowaniach 85g i 30g w 160g. 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji