Kampania Nike Free, zrealizowana przez firmy Mindshare i Artegence, zdobyła tytuł Best In Show, ponieważ uzyskała średnią głosów 16.15. Ponadto akcji przyznano nagrodę w kategorii „Wprowadzenie nowego produktu na rynek”. Tytuł agencji roku przyznano firmom 180 heartbeats oraz Pride and Glory Huge Idea, domem mediowym roku został Starcom, a marketerem roku - Grupa Żywiec. Miano człowieka roku otrzymała Anna Sakowicz, partner w domu mediowym Mindshare, natomiast nagrodę specjalną przyznano zmarłemu przed kilkoma dniami Krzysztofowi Golonce (więcej o nim). Ponadto wyłoniono zwycięzców w 12 kategoriach konkursowych. Jury - złożone z ekspertów od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerów - oceniało wszystkie elementy 140 zgłoszonych kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. - O zwycięstwie poszczególnych projektów często decydowały dziesiętne części punktów, co świadczy o bardzo wyrównanym poziomie prac - opisuje Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. Wszystkie nagrody wręczono podczas uroczystej gali kończącej pierwszy dzień Internet Poland Conference&Expo (zobacz fotoreportaż z tej konferencji).

Nominacje i nagrody w poszczególnych kategoriach Mixx Awards 2011
Kampania wizerunkowa: • Ceneo: Gong - zwycięzca • „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD • Rytuał Przyjęcia: ACR
Wprowadzenie nowego produktu na rynek: • IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann • Launch marki Revange: Chariot • Nike Free: Mindshare Polska, Artegence - zwycięzca
Bezpośredni odzew: • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet - zwycięzca • Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail, • “Wymyśl nowy smak” : Media Direction Digital
Najlepsze zastosowanie nowych mediów: • Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro • KFC SoGood: Codemedia, Adv.pl - zwycięzca • Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP
Marketing społecznościowy: • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine - zwycięzca • Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital • Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea

Gry: • Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea • Męskie Pasje: Gong • Świat Danio: Mediacom - zwycięzca
Wideo-online: • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine • Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - zwycięzca • Uważaj na atrapy: K2 Internet, ACR
Strona brandowa: • MTVNHD Experience the Music: K2 Internet • Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland • „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea - zwycięzca
Branded kontent: • 360interactive.pl: GoldenSubmarine • Blog HTC: Blomedia, Zed Digital • Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska, Gazeta.pl - zwycięzca
Lojalność wobec brandu: • Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: Mosqi.to • Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz) • Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska - zwycięzca

Kampanie społeczne i non-profit: • Akcja Społeczna „Policzmy się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny • Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea • Włącz myślenie: Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej - zwycięzca
Kampanie cross-mediowe: • „Męskie Granie 2011” : Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD - zwycięzca • Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet











