Poza spotem telewizyjnym, agencja Molecular Creative przygotowała billboardy sponsorskie, serię reklam na nośniki digital i materiały do kampanii w mediach społecznościowych. Pojawią się też konkursy dla konsumentów oraz specjalne działania eventowe.
W nowej odsłonie zachowano charakterystyczny motyw łat, który wyróżnia kampanię. Podtrzymano też humorystyczny i lekki ton opowieści. Serek Łaciaty staje się bohaterem nie tylko śniadań – trafia do innych dań i zachęca do śmiałych eksperymentów kulinarnych.

Za kształt kampanii odpowiada zespół Molecular Creative w składzie: Mateusz Wójcik, Mikołaj Grabowski i Maciej Robak. Za koordynację kampanii odpowiada Anna Pasternak, a za produkcję Anna Puzyna. Przy realizacji agencję wspierali dom produkcyjny Neverest Warsaw, fotograf Grzegorz Klukowski i reżyser Tomasz Czernicki.
Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, zaś działania niestandardowe koordynuje Drum Polska.











