Młodzi Europejczycy kochają mobilne dane

Młodzi mężczyźni mieszkający w krajach Europy Zachodniej sąlukratywnym celem dla mobilnych reklamodawców.

km
km
Udostępnij artykuł:

W lutym bieżącego roku ponad 1/3 użytkowników telefonówkomórkowych z Europy Zachodniej w wieku od 18 do 34 lat uzyskiwaładostęp do mobilnych mediów - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer, powołując się na badanie firmyM:Metrics.

Prawie 10 procent mężczyzn z tej grupy wiekowej odpowiedziało nareklamę w postaci wiadomości SMS jaką otrzymali. Tymczasem wprzypadku ogółu badanych średnia wyniosła tylko 4 procent.

Według analityków z M:Metrics, dotarcie do grupy demograficznej18-34 jest prawdziwym wyzwaniem dla reklamodawców, gdyż takie osobypoświęcają coraz mniej czasu na tradycyjne media. Przykładowo wWielkiej Brytanii osoby w tym wieku stanowią 56 procentużytkowników mobilnych mediów, w porównaniu do 29 procentoglądających telewizję.

W swoim raporcie M:Metrics odnotowuje również, że bardziejaktywnie od Europejczyków mobilne media konsumują amerykańscyużytkownicy komórek. Głównym powodem jest tutaj fakt, że rzadziejkorzystają oni z SMS-ów, a częściej posiadają taryfy zachęcające dokonsumpcji mobilnych treści.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"