Jak informuje serwis Mediaweek, powołując się na badanie firmyNielsen/NetRatings, w sierpniu bieżącego roku respondenci zewspomnianej grupy wiekowej odwiedzający i MySpace i Facebookspędzili średnio o 20 procent więcej czasu na stronach pierwszego ztych serwisów niż ci, którzy korzystali tylko z MySpace. Jeszczewięcej zyskuje na tym polu Facebook, gdzie wskaźnik ten wyniósł 26procent.
Ogółem badani przeznaczają dużo więcej czasu na korzystanie zMySpace niż Facebook. Ci, którzy w sierpniu korzystali tylko znależącego do News Corp. serwisu, spędzili na nim średnio 331minut, w porównaniu do 74 minut w przypadku osób odwiedzającychtylko Facebook. Z kolei wśród osób korzystających z obu stron,proporcje te wyniosły 398 do 93 minut - również na korzyśćMySpace.
Od otwarcia się w ubiegłym roku na wszystkich użytkownikówInternetu (wcześniej był dostępny tylko dla amerykańskichstudentów), Facebook zanotował aż 117-procentowy wzrost ruchu naswoich stronach: od 8,9 miliona unikalnych odwiedzających wsierpniu 2006 do 19,2 miliona w ubiegłym miesiącu. Wskaźnik wzrostubył jeszcze wyższy u nastolatków w wieku od 12 do 17 lat, gdziewyniósł 122 procent.

źródło: Mediaweek











