Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w kampanii Always „#JakDziewczyna”

Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii marki podpasek i wkładek higienicznych Always pod hasłem „#JakDziewczyna”. Do akcji zaproszono influencerki reprezentujące młode pokolenie - Natalię Lewandowską, KatkęVlog, Julię Żugaj, Julitę Juchnowicz i Marlenę Sojkę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w kampanii Always „#JakDziewczyna”

"Like a girl" ("Jak dziewczyna") to globalna kampania Always zainicjowana w 2014 roku. Akcja mierzy się ze stereotypami, zgodnie z którymi wychowuje się od najmłodszych lat wiele dziewczynek. Kampania przewrotnie operuje hasłem "jak dziewczyna", które ma zasadniczo negatywne zabarwienie ( w połączeniu "robić coś jak dziewczyna").

Kampania ma wspierać dziewczyny w budowaniu pewności siebie i zmienić wydźwięk wyrażenia „jak dziewczyna”, aby oznaczało siłę, talent, charakter i wyjątkowość każdej młodej kobiety. Celem akcji jest też zwrócenie uwagi na spadek pewności siebie, który zdarza się w okresie dojrzewania.

Kampania byłą wielokrotnie nagradzana na międzynarodowych festiwalach reklamowych.

Nowa odsłona #JakDziewczyna

W tegorocznej, polskiej odsłonie kampanii, do udziału zaproszono popularne wśród młodych dziewczyn ingluencerki. Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka pokazują, że być “#JakDziewczyna” to nie poddawać się, ale wytrwale i z determinacją dążyć do celu.

Twórczynie miały za zadanie stworzyć dwa filmy na TikToku i jedną publikację na Instagramie, które promują hasztagiem “JakDziewczyna”.  

W ramach kampanii realizowany jest także konkurs dla kobiecych drużyn sportowych - do 30 czerwca na stronie Always można głosować na zgłoszone zespoły - 14 z największą liczbą głosów otrzyma 4000 zł, które mogą zostać przeznaczone na stroje, sprzęt sportowy lub profesjonalny trening.

Za przygotowanie i realizację kampanii, a także dobór i koordynację działań z influencerkami odpowiadają agencje GetHero i Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji