Mnisi w reklamie piwa Grimbergen

Ruszyła kampania reklamowa piwa Grimbergen (Carlsberg Polska), w której pokazana została historia belgijskiego opactwa od 900 lat strzegącego receptury napoju. Spot przygotowała agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszym spocie Grimbergen, który emitowany jest w serwisach VOD oraz w internecie, w ramach kampanii banerowej, poznajemy historię belgijskiego opactwa założonego w 1128 r. Już po 14 latach spłonęło niemal doszczętnie w ogromnym pożarze. Ogień strawił je jeszcze dwukrotnie -  w roku 1566 oraz w 1798.

Za każdym razem ojcowie norbertanie z Grimbergen odbudowywali opactwo. W następstwie tych tragicznych zdarzeń, mnisi przyjęli Feniksa jako swój symbol, a w herb wpisali maksymę „Ardet nec consumitur”, czyli „Spalone, ale nie zniszczone”.

Spot przygotowała agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films.

Za przygotowanie kampanii na rynku polskim odpowiadają agencje: Work and Fun oraz Spacecamp, z kolei planowanie i zakup kampanii powierzono domowi mediowemu Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele