Mobilna reklama w Japonii

Nawet w Japonii, gdzie posiadanie zaawansowanych multimedialnychtelefonów komórkowych jest normą, wielu reklamodawców nie jestzainteresowanych wykorzystywaniem przestrzeni mobilnej w swoichkampaniach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez Nikkei Advertising ResearchInstitute (NARI) wynika, że blisko 62 procent japońskich marketerównie jest zainteresowanych wykorzystywaniem mobilnych reklam -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Wśród tych, którzy takie zainteresowanie wyrazili,najpopularniejsze są reklamy obrazkowe, banery i reklamy w mobilnejpoczcie e-mail. Jeszcze większe zainteresowanie tymi trzemaformatami wyrazili marketerzy, którzy już w przeszłości korzystaliz mobilnych reklam.

Według firmy badawczej Seed Planning, wydatki na mobilną reklamęw Japonii wyniosą w 2011 roku 250 miliardów jenów (2,7 miliardaUSD), w porównaniu ze 100 miliardami jenów (964 mln USD) w rokubieżącym i 81,5 miliarda jenów w roku ubiegłym.

Z kolei eMarketer szacuje, że w całym regionie Azji i Pacyfikuwydatki te w 2011 roku wyniosą 5,3 miliarda dolarów. Zdecydowanawiększość tej sumy (4,3 mld USD) ma zostać wydana na reklamy wwiadomościach tekstowych.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"