Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za darmowe treści

88 procent mobilnych użytkowników z Wielkiej Brytanii jestzainteresowanych otrzymywaniem mobilnych reklam typu pre-roll wzamian za darmowe treści wideo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Dynamic Logicna zlecenie zajmującej się mobilną reklamą agencji 4th ScreenAdvertising - informuje serwis Marketing Charts.

Trwające sześć tygodni badanie na portalu O2 Active pokazało, żemobilne reklamy pre-roll zwracają uwagę użytkowników, zwiększająrozpoznawalność marki, a także liczbę korzystnych dla reklamodawcówopinii.

59 procent respondentów stwierdziło, że tego typu reklamysprawiły, iż bardziej zainteresowali się promowanymi markami, a na62 procentach badanych marki te zrobiły dobre wrażenie.

Badanie zostało przeprowadzone między 31 marca a 9 majabieżącego roku na grupie 600 mężczyzn i kobiet w wieku co najmniej16 lat. Serwowano im 15-sekundowe reklamy typu pre-roll, m.in.takich marek jak Citroen i LG.

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu