"Moje Intermarché" w nowej odsłonie

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché uruchomiła nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Od początku sierpnia klienci zbierają punkty poprzez aplikację, a także zyskają dodatkowe korzyści w postaci katalogu nagród, kuponów zniżkowych i personalizowanych ofert.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Moje Intermarché" w nowej odsłonie

Sieć Intermarché zdecydowała się uruchomić nową wersję programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Prace nad programem rozpoczęto w 3. kwartale 2022 roku, a jego realizację poprzedziła wewnętrzna transformacja technologiczna oraz dogłębna analiza planowanych działań.

Jednym z głównych założeń było przygotowanie narzędzia nie tylko atrakcyjnego, ale przede wszystkim szeroko dostępnego dla klientów sieci. "Katalog nagród" został zaprojektowany w sposób umożliwiający nagradzanie różnych grup odbiorców - zarówno regularnych jak i okazjonalnych, klientów, którzy kupują mniej i tych, którzy kupują więcej. Zachowanie przyjaznego interfejsu i łatwości nawigacji po aplikacji mobilnej, było również bardzo istotne w procesie prowadzonych zmian.

Intermarché zmienia program lojalnościowy

W nowej odsłonie programu lojalnościowego został wprowadzony system punktowy. Dokonując zakupu, po zeskanowaniu wirtualnej lub fizycznej karty Moje Intermarché, za każde wydane 10 zł na indywidualne konto klienta trafi 1 punkt, tzw. Interek. Następnie punkty będzie można wymieniać na nagrody i kupony zniżkowe z katalogu dostępnego w aplikacji. Kupony zostały podzielone na progi – 10, 20, 30 i 50 punktów. Oznacza to, że pierwszy poziom dostępu klient uzyska już po wydaniu 100 zł na zakupy. Kupony będą utrzymywane w katalogu przez 3 miesiące. Katalog nagród będzie regularnie poszerzany o nowe oferty. 

W odświeżonej odsłonie w aplikacji zmieni się proces rejestracji, a także sposób weryfikacji, której będzie można od teraz dokonać również przy pomocy swojego numeru telefonu. Co więcej, uczestnicy programu „Moje Intermarché” w aplikacji zobaczą swoją historię paragonów, a także sprawdzą liczbę zebranych dotychczas punktów. Aplikacja będzie także miejscem do dodatkowej komunikacji sklepu z klientami.

Przewodnikiem po aplikacji jest Interek, który pozwoli klientom w łatwy sposób poznawać nowe możliwości, a w procesie komunikacji będzie informować o programie i jego korzyściach. 

– Mając na uwadze preferencje i potrzeby naszych klientów cały czas pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami, które w istotny i pozytywny sposób będą wpływać na ich doświadczenia zakupowe. Przed startem długoterminowego programu lojalnościowego, w ramach działań pilotażowych, realizowaliśmy akcję Interpunkty, która była oparta o analogiczne mechanizmy i stanowiła dla nas bardzo wiarygodny test. Jego wyniki pokazały, że klienci Intermarché chętnie angażują się w prowadzone przez nas działania, dzięki którym mają kolejne okazje do oszczędzania i zdobywania dodatkowych nagród za zakupy. Na podstawie zdobytego doświadczenia i wiedzy na temat naszych klientów, uruchamiamy dziś program, który w naszym przekonaniu jest odpowiedzią na ich oczekiwania, a przede wszystkim da im możliwość zdobywania ulubionych korzyści na co dzień – mówi Piotr Wojtczak, kierownik ds. marketingu klienta w Intermarché. 

Aplikacja Intermarché osiągnęła 1,3 mln pobrań. Miesięcznie aktywnie korzysta z niej ponad 400 tys. użytkowników. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"