Motorola uruchamia internetową kampanię promującą telefon U9

Motorola uruchamia skierowaną na rynek europejski cyfrową kampaniępromującą korzystanie z telefonu komórkowego U9.

km
km
Udostępnij artykuł:

Producent stworzył specjalny portal internetowy poświęconywspomnianej komórce, która jest wyposażona m.in. w czułe na dotykklawisze muzyczne, Stereo Bluetooth, aparat fotograficzny orozdzielczości 2 megapikseli i możliwość nagrywania i odtwarzaniamateriałów wideo - informuje serwis Brand Republic.

W serwisie użytkownik może zapoznać się z funkcjami aparatu, atakże wypełnić ankietę, mającą na celu stwierdzenie czy bardziejodpowiada mu wersja U9 w kolorze różowym czy fioletowym.Popularność stronie ma zapewnić zakrojona na szeroką skalęinternetowa kampania reklamowa.

Kampania jest jednym z najbardziej znaczących cyfrowychprzedsięwzięć Motoroli od czasu, gdy w styczniu bieżącego rokuamerykańska firma przyznała 200 milionów funtów holdingowireklamowemu WPP Group na kreatywne działania w regionie Europy,Bliskiego Wschodu i Afryki.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"