Move TV współpracuje z Red Bullem

W ramach umowy o współpracy partnerskiej między platformą Move TV a firmą Red Bull treści wideo z biblioteki multimedialnej Red Bulla będą emitowane w kanale Move TV.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Move TV współpracuje z Red Bullem

Platforma video out of home Move TV nawiązała współpracę partnerską z firmą Red Bull, zyskując dostęp do biblioteki materiałów wideo. Platforma ma możliwość wyboru spośród treści produkowanych przez Red Bulla na całym świecie.

Move TV będzie emitować do ośmiu materiałów miesięcznie, począwszy od talk-show „Prze-lotne pytania”, którego prowadzącym jest pilot Łukasz Czepiela. Goście serii muszą się zmierzyć z rozmową podczas lotu akrobacyjnego.

Do tej pory współpraca Red Bulla i Move TV ograniczała się głównie do emisji reklam. Teraz kanał Move TV pokaże także sporty ekstremalne, ustanawianie nowych granic ludzkich możliwości, skoki z klifów, akrobatykę lotniczą, motocross i deskorolkę.

- Nie wykluczamy realizacji wspólnych projektów realizowanych w Polsce. Obie strony wyraziły zainteresowanie tego typu rozwiązaniami. Wspólne produkcje, eventy - wszystko przed nami. Charakter marki Red Bull wpisuje się idealnie w profil użytkownika klubu fitness, do którego Move TV kieruje swój przekaz - mówi Cezary Sochacki, dyrektor zarządzający Move TV Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem