„Rexona Men Możesz Więcej” to interaktywny magazyn, w którym dostępne są zarówno teksty, jak też multimedia (grafiki, mapy i wideo). Temat przewodni pierwszego numeru to „Więcej Adrenaliny”, a główne materiały dotyczą kierowcy Formuły 1 Kimiego Räikkönena i tancerza Juniora.
Celem magazynu jest promowanie kosmetyków Rexona Men. Publikacje mają podkreślać dynamiczny, witalny charakter tej marki.

- Wprowadzenie na rynek cyfrowego produktu stworzonego na tablety jest dla Rexony naturalną konsekwencją strategii cyfrowej marki, zakładającej wykorzystanie mediów, mających potencjał do tego, by prezentować konsumentom materiały z działań prowadzonych przez markę w atrakcyjny wizualnie i nowatorski sposób - podkreśla Iwona Wojtaszewska, digital media manager Unilevera na Polskę i kraje bałtyckie.
„Rexona Men Możesz Więcej” jest dostępny bezpłatnie w wersji na systemy operacyjne iOS i Android - w sklepach Apple AppStore oraz Google Play.
Redagowaniem magazynu zajmuje się agencja Yellow Hat. Natomiast jego koncepcję przygotowano wspólnie z domem mediowym PHD.












