Agencje z grupy MullenLowe zmieniają nazwy na Octopus. Góralska, Grzelewska i Winiarski większościowymi udziałowcami

Agencje należące do MullenLowe Group w Polsce zmieniły nazwy na Octopus. To efekt zmian własnościowych w tych spółkach: ich większościowymi udziałowcami zostali Ewa Góralska, Kinga Grzelewska i Robert Winiarski.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agencje z grupy MullenLowe zmieniają nazwy na Octopus. Góralska, Grzelewska i Winiarski większościowymi udziałowcami
Ewa Góralska, członkini zarządu

Do MullenLowe Group należą: agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, dom mediowych MullenLowe MediaHub i MullenLowe Open - agencja specjalizująca się w BTL i dgital. Teraz funkcjonują pod nowymi nazwami: OctopusWarsaw, OctopusMedia i OctopusActivation.

Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca Octopus Media podała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w październiku został sfinalizowany proces wzmocnienia lokalnego managementu spółek wchodzących w skład grupy MullenLowe w Polsce, co stało się poprzez przejęcie od IPG większościowych udziałów we wszystkich firmach i zmianę ich reprezentacji.

Lokalni managerowie, czyli Góralska (dyrektor zarządzająca MullenLowe LMediaHub) Kinga Grzelewska (dyrektor zarządzająca MullenLowe Warsaw i MullenLowe Open) i Robert Winiarski (dyrektor finansowy wszystkich spółek), przejęli pakiet większościowy. Dotychczasowy jedyny właściciel tych agencji, czyli holding IPG pozostaje mniejszościowym ich udziałowcem - firmy nie podają jednak, jak rozkładają się te udziały.

- Spółki pozostają jako część Interpublic Group of Companies ( IPG) przyjmując status spółek afiliowanych. Mimo formalnej zmiany nazwy w KRS-ach (OctopusMedia, OctopusWarsaw, OctopusActivation), wszystkie trzy firmy na rynku reklamowym i w relacjach z klientami niezmiennie działają pod dotychczasowymi markami oraz identyfikacją wizualną, czyli MullenLoweWarsaw, MullenLoweMediahub oraz MullenLoweOpen - podkreśla Ewa Góralska.

Dodaje, że nazwy Octopus funkcjonują tylko na polskim rynku i powstały w wyniku formalnego wymogu Interpublic związanego ze zmianami właścicielskimi.

- Bardzo cieszymy się z tej zmiany, ponieważ jest ona wyrazem docenienia przez IPG siły naszych lokalnych osiągnięć i efektywności biznesowej. Obecny kształt formalny pozwala nam zarówno na rozwijanie firmy z wykorzystaniem dostępnego międzynarodowego know-how, narzędzi i struktur a jednocześnie większą lokalną elastyczność pozwalającą na rozwój i inwestycje ważne z punktu widzenia coraz lepszego funkcjonowania na naszym rynku - dodaje Góralska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"