Multikino podkreśla, że jego chatbot działa od października ub.r. Ma to być pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.
Według komunikatu po trzech miesiącach testów MultikinoBot - którego możliwości sprawdziło ponad 10 000 użytkowników a 500 osób, ukończyło proces i zakupiło bilet - został przeniesiony na oficjalny fanpage Multikino Polska. Od początku lutego br. ponad 770 tys. fanów sieci może pytać MultikinoBota o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień czy o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani.
Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia. Multikino przewiduje promocje dla jego użytkowników. Ponadto MultikinoBot ma być wykorzystywany do licznych niestandardowych akcji.

Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow - polski startup tworzący chat commerce dla biznesu.











