Multisport na otwarcie siłowni wita klientów kampanią "Dobrze, że jesteś!"

Operator programu Multisport, Benefit Systems, ruszył z kampanią promującą powroty do treningów w obiektach sportowych. Przygotowały ją NAV Agency i Mint Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Multisport na otwarcie siłowni wita klientów kampanią "Dobrze, że jesteś!"

Głównymi adresatami kampanii są użytkownicy programu MultiSport, a działania odpowiedzą w najbliższych tygodniach także na aktualne potrzeby klientów, czyli firm udostępniających karty swoim pracownikom oraz partnerów (obiektów honorujących karty MultiSport).

O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypominają użytkownikom Programu MultiSport humorystyczne kreacje reklamowe, które są podstawą wakacyjnej kampanii "Dobrze, że jesteś!" prowadzonej na przełomie lipca i sierpnia w  kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej.

Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a animowane wersje plakatów warszawiacy będą mogli obejrzeć także na ekranach w metrze.

grafika

Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"