MultiSport zaprasza do aktywności fizycznej akcją „Rusz się. To proste!".

Firma Benefit Systems, właściciel marki MultiSport, ruszyła z kampanią wizerunkową „Rusz się. To proste!".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MultiSport zaprasza do aktywności fizycznej akcją „Rusz się. To proste!".

Osią kampanii przygotowanej na potrzeby mediów społecznościowych są ukazane w humorystyczny sposób sportowe rozterki, które powstrzymują nas przed rozpoczęciem aktywnego trybu życia i przysłaniają najważniejszy cel aktywności fizycznej.

Głównymi bohaterami kampanii, obok układających plany treningowe dorosłych, są dzieci -  mali mistrzowie łamania wszelkich norm i ograniczeń. Ich naturalność i fantazja pomagają spojrzeć na aktywność fizyczną nieco inaczej.

W tej konwencji stworzone zostały trzy spoty reklamowe oraz seria kreacji statycznych, które do marca 2020 prezentowane będą na profilu marki MultiSport na Facebooku.

Za projekt kampanii „Rusz się. To proste!” odpowiada dział marketingu Benefit Systems.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele