„Na językach 6” od 6 września br. nadawane jest w poniedziałki o godz. 22.30. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki programu oglądało średnio 870 tys. widzów przy udziale wynoszącym 9,62 proc. w grupie 4+ i 11,71 proc. w grupie 16-49.
Pierwszy odcinek nowej serii magazynu miał 960 tys. widzów, a trzeci odcinek zgromadził już tylko 790 tys. oglądających.
Oglądalność „Na językach” odcinek po odcinku
Dla porównania, nadawana wiosną br. w niedziele o godz. 22.20 piąta edycja „Na językach” gromadziła 820 tys. widzów, a jej udział wynosił 7,38 proc. w grupie 4+ i 9,49 proc. w 16-49.
Natomiast jesienią ub.r. w niedziele o 22.00 program oglądało średnio 1,34 mln osób przy udziale wynoszącym 10,50 proc. i 11,76 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-model-stracil-700-tys-widzow-tvn-przegrywa-z-polsatem ##

TVN w czasie emisji „Na językach” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co daje mu 15,93 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Tomasz Lis na żywo”, dokumenty; 10,16 proc.). Gorzej od TVN wypada tylko TVP1 (też dokumenty 3,48 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN zajmuje drugie miejsce za Polsatem.
Widownia programu na tle konkurencji
Szósty sezon „Na językach” nie jest już realizowany przy współpracy z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska). Program zyskał nowe studio, a nowymi komentatorami zostali Agnieszka Jastrzębska i Barbara Pasek.











