Kampania prasową pod hasłem „Na pomoc rozszerzonym naczynkom” przygotowana została przez agencję marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications. I etap działań promocyjnych potrwa do kwietnia.
Kampania „Na pomoc rozszerzonym naczynkom” ma charakter edukacyjny.
Grupą docelową kampanii są kobiety powyżej 20 roku życia, mieszkające w średnich i dużych miastach, mające skłonności do problemów naczynkowych.
W ramach realizowanych działań agencja HealthWay przygotowała advertoriale w formie porady udzielanej przez lekarza. W kampanii został wykorzystany wizerunek Dr Carmen Vincent - dermatolog z Centrum Naukowo-Badawczego Dr Irena Eris.
Działania obejmą czasopisma kierowane do kobiet, w tym magazyny luksusowe (Wysokie Obcasy, Zwierciadło, Viva), prasę poradnikową (Claudia, Olivia, Poradnik Domowy) oraz magazyny o zdrowiu (Zdrowie, Vita, Moda na Zdrowie).

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.











