Na rynku debiutuje nowa agencja marketingu farmaceutycznego

Na polskim rynku debiutuje EVIRA – nowa agencja specjalizująca się w marketingu farmaceutycznym. Zajmuje się m.in. planowaniem i zakupem mediów oraz wsparciem produkcji digital i wideo.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Na rynku debiutuje nowa agencja marketingu farmaceutycznego

EVIRA oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych dla branży farmaceutycznej. Działania kieruje zarówno do profesjonalistów jak i pacjentów – m.in. tworzenie strategii, Big Idei i platform komunikacji, aktywacje lekarzy wybranych specjalizacji, farmaceutów czy położnych, akcje edukacyjne (eLearningi), eDetailingi, gry edukacyjne, kreację spotów i produkcję wideo, kampanie prowadzone na specjalistycznych, zamkniętych serwisach dedykowanych poszczególnym grupom specjalistów, obsługę kanałów social media, aktywacje i kampanie w mediach digitalowych, radiu i TV, a także kampanie z udziałem KOL.

Wspiera klientów także w obszarze produkcji digitalowej od prostych bieżących projektów po duże produkcje programistyczne – np. platformy kontentowe streemujące materiały wideo.

Świadczy też usługi w zakresie planowania i realizacji dużych kampanii mediowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie kanałów digitalowych i uwzględnieniem ograniczeń komunikacyjnych jakie dotyczą branży.

Członkowie zespołu EVIRA posiadają ponad 14 lat doświadczenia w obsłudze marketingowej branży farmaceutycznej. W tym czasie zrealizowali dziesiątki aktywacji skierowanych do lekarzy i farmaceutów, takich jak konkursy, eDetailingi oraz eLearningi, co czyni agencję partnerem gwarantującym jakość i skuteczność rozwiązań marketingowych dla sektora farmaceutycznego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro