Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl, wynika, że średnia widownia "Na Wspólnej" wokresie od stycznia do sierpnia 2003 roku wyniosła 1,63 mln widzówprzy udziałach w rynku na poziomie 11,37 proc (serial nadawanowtedy o 20.10). W kolejnych latach oglądalność obyczajowejprodukcji rosła. Szósty wciąż trwający sezon przyciąga przedtelewizory już 3,97 mln osób, a udziały wynoszą 25,4 proc. (terazserial pokazywany jest o 20.55).
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził odcinek "Na Wspólnej"wyemitowany 22 listopada 2007 roku. Obejrzało go ponad 5 mln osób,a udziały stacji wyniosły 32,57 proc.
Wszystkie z 20 najpopularniejszych epizodów serialunadane zostały w latach 2006 - 2008
Dane pokazują, że obecnie emitowaną serię "Na Wspólnej" oglądająprzede wszystkim kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat orazpowyżej 45. roku życia, a także mieszkańcy miast.

W sumie na reklamach wyemitowanych dotychczas przy "Na Wspólnej"TVN zarobił ponad 587 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
* - dane za ostatni sezon dotyczą okresu do 24 stycznia br.











