'Na Wspólnej': w ciągu 5 lat ponad dwukrotnie więcej widzów

Nadawaną od września zeszłego roku szóstą serię odcinków "NaWspólnej" ogląda prawie dwa i pół raza więcej widzów niż premierowysezon serialu, który ruszył w styczniu 2003 roku. Przedstawiamy,jak na przestrzeni lat zmieniała się widownia tej obchodzącejwłaśnie swoje pięciolecie produkcji TVN.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl, wynika, że średnia widownia "Na Wspólnej" wokresie od stycznia do sierpnia 2003 roku wyniosła 1,63 mln widzówprzy udziałach w rynku na poziomie 11,37 proc (serial nadawanowtedy o 20.10). W kolejnych latach oglądalność obyczajowejprodukcji rosła. Szósty wciąż trwający sezon przyciąga przedtelewizory już 3,97 mln osób, a udziały wynoszą 25,4 proc. (terazserial pokazywany jest o 20.55).

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził odcinek "Na Wspólnej"wyemitowany 22 listopada 2007 roku. Obejrzało go ponad 5 mln osób,a udziały stacji wyniosły 32,57 proc.

Wszystkie z 20 najpopularniejszych epizodów serialunadane zostały w latach 2006 - 2008

Dane pokazują, że obecnie emitowaną serię "Na Wspólnej" oglądająprzede wszystkim kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat orazpowyżej 45. roku życia, a także mieszkańcy miast.

W sumie na reklamach wyemitowanych dotychczas przy "Na Wspólnej"TVN zarobił ponad 587 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

* - dane za ostatni sezon dotyczą okresu do 24 stycznia br.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji