Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (październik - grudzień 2010) przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2009 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku tylko o 0,2 punktu proc. - do poziomu 26,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio ZET, które zyskało 0,3 punktu procentowego (16,0 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 13,1 proc. (wzrost o 1,3 punkt proc.). Tuż za podium uplasował się Program III Polskiego Radia, który osiągnął swój najlepszy wynik w historii – 8 proc. udział w rynku radiowym.
Dane o rynku radiowym za ostatni rok pokazują, że pierwszy raz od dłuższego czasu spadł udział w rynku radia RMF FM.












