Najlepszy w historii wynik PR III, najsłabszy od miesięcy RMF FM

W IV kwartale 2010 r. pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych utrzymało radio RMF FM a najlepszy wynik w historii zanotował PR III  - raport Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (październik - grudzień 2010) przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem 2009 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku tylko o 0,2 punktu proc. - do poziomu 26,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio ZET, które zyskało 0,3 punktu procentowego (16,0 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 13,1 proc. (wzrost o 1,3 punkt proc.). Tuż za podium uplasował się Program III Polskiego Radia, który osiągnął swój najlepszy wynik w historii – 8 proc. udział w rynku radiowym. 

  Dane o rynku radiowym za ostatni rok pokazują, że pierwszy raz od dłuższego czasu spadł udział w rynku radia RMF FM.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji