Najmłodsi bardziej lubią markę Netflix niż YouTube i Oreo

Generacja Alfa, czyli jak umownie nazywa się dzieci w wieku od 7 do 14 lat, najbardziej ceni sobie markę Netflix. Platforma streamingowa została uznana za "najfajniejszą" w badaniu przeprowadzonym przez agencję Beano Brain wśród 60 tys. brytyjskich dzieci.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Najmłodsi bardziej lubią markę Netflix niż YouTube i Oreo

"Generacja Alfa" to dzieci i nastolatki urodzone po 2010 roku. Agencja Beano Brain sprawdziła w Wielkiej Brytanii, jakie marki są lubiane w tej grupie wiekowej. Podkreślono przy tym, że generacja ta może nie mieć jeszcze takiej samej siły nabywczej jak ich starsze pokolenie Z i Milenialsi.

Netflix zepchnął z pierwszego miejsca w kategorii "najfajniejszych" marek platformę YouTube. Amerykański streamer wyprzedza także zajmujące kolejne miejsca McDonald's, Nike i Oreo. Aż 72 proc. ankietowanych stwierdziło, że Netflix jest "super".

W zestawieniu na miejscach 6-10. znalazły się Nintendo, Pringles, Disney, Roblox i Coca-Cola. Poza pierwszą dziesiątką są giganci technologiczni - Apple (11.), Amazon (12.), Google (19.), TikTok (21.). W Top 25 nie ma ani jednego serwisu koncernu Meta. Jest za to wiele marek słodyczy i fastfoodów, jak Skittles, Doritos, KFC, Pizza-Hut czy Domino's.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-boomu-na-rynku-serwisow-streamingowych-wzrosty-wyhamuja ##

Jaka jest "Generacja Alfa"? 

- Nie oczekuj, że Generacja Alfa będzie analizować twoje wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju, ale spodziewaj się, że wyłapie, kiedy nie spełniasz ich oczekiwań - radzi marketerom Helenor Gilmour, dyrektor ds. analiz, Beano Brain.

Zespół badawczy Beano Brain pod kierownictwem Helenor Gilmour przez rok rozmawiał z 60 tysiącami młodych Brytyjek i Brytyjczyków, obserwując ich hobby oraz pierwsze zakupy marek. Wniosek płynący z badania mówi, że Generacja Alfa jest jeszcze bardziej niż starsi wymagająca wobec

- Marki, które potrafią się przebić, radzą sobie dobrze, ale tylko wtedy, gdy działają zgodnie ze swoimi przekazami i, co najważniejsze, zapewniają dzieciom realne korzyści emocjonalne - opisuje młodych konsumentów Helenor Gilmour.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów