PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Salmonella w produktach Kinder. Marka może mieć wizerunkowy problem, bo za późno zareagowała
Salmonella w produktach Kinder. Marka może mieć wizerunkowy problem, bo za późno zareagowała
Musztarda przestaje być "rosyjska". Firmy zmieniają nazwy swoich produktów
Musztarda przestaje być "rosyjska". Firmy zmieniają nazwy swoich produktów
Anonymous do marek obecnych w Rosji: Jesteście na celowniku!
Markom, które zostają w Rosji ciężko będzie zdjąć odium "przyjaciół Putina"
Telekomy, sieci handlowe, ubezpieczyciele i inni pomagają Ukrainie. "Marki nie mogą w takiej sytuacji milczeć"
Kantar przewiduje przemodelowanie komercyjnego internetu i zmianę proporcji wydatków na kampanie
Amazon przed Apple i Netfliksem w rankingu lojalności marek (TOP100)
Amazon przed Apple i Netfliksem w rankingu lojalności marek (TOP100)
Pinterest daje sposób na generowanie przychodów z pinów, które można kupić
Marki na przełomie dekad: Netto Polska
Marki na przełomie dekad: Netto Polska
Chińskie stacje tv zamazują loga zachodnich marek, to zemsta za wsparcie dla prześladowanych Ujgurów
Chińskie stacje tv zamazują loga zachodnich marek, to zemsta za wsparcie dla prześladowanych Ujgurów
Marki na przełomie dekad: Wedel
Marki na przełomie dekad: Wedel
Izabela Sochacka, dentsu Polska: marki będą służyć konsumentom
Izabela Sochacka, dentsu Polska: marki będą służyć konsumentom
Meghan i Harry to wprawni celebryci, wywiad z Oprah Winfrey ocieplił ich wizerunek i podniósł wartość marketingową
Marki punktują u klientów w czasie pandemii. Najlepiej oceniane iSpot, Nike Store i Netflix
Część marek w sprawie Strajku Kobiet wybrała milczenie
Firmy ostrożnie angażują się w protest kobiet, dyskusja o wpisie mBanku
Firmy ostrożnie angażują się w protest kobiet, dyskusja o wpisie mBanku
Marketerzy nie doceniają TikToka. To już nie jest platforma dla dzieci
WhatsApp z ułatwieniami dla firm. Kontakt z klientem przez kody QR
Brand24 wprowadza nowe filtrowanie danych. „Absolutna esencja wzmianek”
Nestlé zmienia nazwy marek Chicos i Red Skins. "Obraźliwy podtekst rasowy"
Nestlé zmienia nazwy marek Chicos i Red Skins. "Obraźliwy podtekst rasowy"
Kończy się czas pokazywania w reklamach pięknych obrazów i przemawiania kwiecistym językiem (opinie)
Kończy się czas pokazywania w reklamach pięknych obrazów i przemawiania kwiecistym językiem (opinie)
Marki w czasie pandemii mają być wobec konsumenta uczciwe
Małgorzata Węgierek: prowadzenie komunikacji w taki sposób, jak przed pandemią to droga donikąd
Małgorzata Węgierek: prowadzenie komunikacji w taki sposób, jak przed pandemią to droga donikąd
Dystans społeczny nie zmienił potrzeby społecznych kontaktów. Istotna rola komunikatorów i social mediów
Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów
Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów
Marki w czasie pandemii. Konsumenci nie chcą, by promowały się na koronawirusie
Marki w czasie pandemii. Konsumenci nie chcą, by promowały się na koronawirusie
DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią
DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią
Wavemaker: dzieci oglądają dłużej tv, nie ubyło reklam w tv. Aflofarm na czele, najwięcej reklam żywności
Unilever planuje wycofać marki bez określonego celu i dodatkowych wartości dla konsumentów
Większość marek mogłaby zniknąć z rynku, bo łatwo je zastąpić innymi
Większość marek mogłaby zniknąć z rynku, bo łatwo je zastąpić innymi
TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses
Polacy cenią Google, Rossmana i NIVEA . Wybór marki to deklaracja światopoglądowa
Polacy cenią Google, Rossmana i NIVEA . Wybór marki to deklaracja światopoglądowa